Just nu känner jag mig som en torr och urkramad tvättsvamp

Mycket plugg nu i slutet av terminen, inget snack om annat! Det har då blivit lite sisådär med uppdatering från min sida för har suttit som största nörden nu dagarna (dagen) innan provet skulle vara för att försöka proppa in allt i mitt lilla huvud. Lite sömn och mycket koncentration suger ju verkligen musten ur en ffc. Efter att provet avklarades idag och väl hemkommen från skolan, härliga promenaden, glassätandet och det soliga vädret däckar jag i sängen och somnar på en gång! Och vaknade inte heller nu förren vid 16-tiden med huvudvärk så det känns att det ska sprängas när som.
Mer uppdatering under kvällen så håll dig i närheten av en dator ;)

Dags att proppa i sig lite Alvedon och slappa vidare!
Pusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0