Nu jävlar

Jag har ju som sagt varit borta riktigt mycket från bloggen sista tiden, eller om jag erkänner har jag nog aldrig riktigt varit bra på att uppdatera. Men nu är jag tillbaka på jorden igen, plugget är snart över och det mesta börjar bli klart. Jobbigt nu i slutet då alla har det stressigt på sina håll och det blir tjavs och tråkigheter. Inte bra det!

Sadaf åker ju för fan iväg om bara någon dag nu ju! :O Tänk att jag ska vara utan henne i två hela dagar i skolan, det är ju fan skandal. Men sen på fredag åker jag fan själv iväg, inte längre bort än till självaste FRANKRIKE, Paris! :D Wihooooo, satan va jag längtar. Komma bort från allt jävligt här hemma, kunna slappna av, förhoppingsvis bättre väder än hemma i Sverige, umgås med familjen och ha det jävligt nice!
Då är vi båda bortresta så kommer inte bli mycket uppdatering antar jag, men den dagen, den sorgen. Fram tills på fredag lovaar jag er att det ska skrivas ihop minst ett inlägg här varje dag. Så kolla in ofta så ska vi hålla dig uppdaterad :D

Puss på er alla hetingar!
//Sara

Kommentarer
Postat av: Randy

Skönt att plugget är över snart =)

2009-06-08 @ 22:28:20
URL: http://randys.se
Postat av: Em

Använder du bantningspillret Alli?

2009-06-09 @ 00:34:59
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0