IDIOTER SOM BORDE HÄNGAS!

Gud vad ledsen jag blir, stackars flicka som mördades häromdagen. Fyfan vad äckliga människor det finns på denna jord. Det roliga är att man vet ju liksom att de som mördade henne heter Tim och Tove och det finns foton på dem, så jag hoppas innerligt att de får sitta inne livstid men är man 16 år så gör man inte det. Men jag hoppas att någon misshandlar dem så att de får smaka på livets sista minuter. Det värsta måste ha varit att de faktiskt var i samma kompiskrets, enligt hennes blogg och aftonbladet. Jag är så jävla sur,arg, ledsen och förbannad. Sånt borde aldrig aldrig aldrig hända!

Det är nu som man tänker, fan om jag hade varit där och hjälpt henne, hindrat det här från att hända, slagit ner dem... fastän jag inte känner henne så hade jag viljat göra nåt! Visst, det är enkelt å tänka så men i verkligheten så förstummas man och blundar hellre. FAN VAD ARG JAG BLIR! 

Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fin blogg =)

2009-07-05 @ 20:12:07
URL: http://teslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0