En rejäll uppdatering!

Heej!!!
Vad har ni haft för er denna helg? Jag kan väl säga att jag var sjukt trött i fredags så jag somnade framför tvn vid 9! HAHA fatta 9???? Men igår hade jag det jävligt kul däremot! =D Jag hatar att jag aldrig tar med mig kameran när jag går ut, men det känns så töntigt å fota! (säkert bara jag som tycker det :P) Idag händer det inte så mycket alls. Imorgon är det "skola" och då fan ska jag ta ett snack med min franska lärare som helt seriöst är dum i huvudet?! Jaja han lär väl bli ställd mot vägggen jag har nämligen kvarliggande agg från naturläraren så all smäll kommer nu franska lärarn att ta om det blir ett lägre betyg än det han lovade! :) hehe. Hursomhelst, kära läsare så är det bara väldigt få dagar kvar till min resa till LLORET DE MAR, COSTA BRAVA, GIRONA, SPANIEN, CATALONYEN har fortfarande inte fattat det där, men vi säger LLORET DE MAR!!!! WOHOOOOO jag har lovat mig själv att våga ta bilder, det lär blir lite lättare eftersom det är utomlands och då är man turist sådeså!

Det var allt från mig, du som undrar var sara håller hus och varför hon inte uppdaterar, då kan jag säga att vi är två! Jag vet varken det första eller det andra men jag hoppas hon har det bra! Jävla skitunge...:)

Aja ha det <33333333
//Sadaf

Kommentarer
Postat av: Em

Haft en bra dag?

2009-06-08 @ 00:46:29
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0